Asociatia Victimelor Abuzurilor Statului de Drept din Romania (AVASDR);

SCRISOARE DESCHISĂ,

Herr Klaus Werner Iohannis,

       De ce trebuie România, cetăţenii acestei ţări să suporte derapajele şi tendinţele dictatoriale, din care abia am ieşit, ale unor persoane sau grupuri politice cărora poporul român, le-a încredinţat, pentru o perioadă destinul sau?

Când o majoritate a hotărât democratic, prin vot, ca o grupare sau persoană, să reprezinte interesele sale, aceştia, moral şi constitutional, trebuie să respecte voinţa populară exprimată, în caz contrar se poziţionează, deliberat, în afara legilor, a Constituţiei şi a voinţei populare.

De circa 12 ani, cei cărora electoratul le-a acordat încrederea şi voinţa sa, pentru a-i reprezenta şi a le îndeplini dorinţele şi idealurile legitime, au înşelat încrederea acordată, cu repercusiuni grave, asupra evoluţiei vieţii şi destinelor cetăţenilor României, în frunte cu prima dintre aceste instituţii, Presedentia, care trebuia şi trebuie să vegheze la respectarea Constituţiei şi a legilor ţării, la bunăstarea cetăţenilor săi, la drepturile şi libertăţile cetăţeneşti, stipulate şi în documentele internaţionale la care România a aderat.

Timp de zece ani, România a traversat o perioadă sumbră, de scandaluri şi abuzuri perpetue, din partea unui preşedinte certat cu democraţia şi bunul simţ, ce se considera şi acţiona aşa cum a declarat recent, ca exponent a unui STAT MAFIOT, împreună cu SISTEMUL creat şi care, pentru a-şi consolida puterea discreţionară, a modelat după stilul si caracterul său si unele din instituţiile statului de drept, cum este justitia si in spacial DNA-ul, care i s-au subordonat, fără condiţii, instituţii fără responsabilităţi concrete , ce le reneagă acum. Aceste institutii creiate, si-au permis a încălca, drepturile şi libertăţile cetăţeneşti sa faca legea in loc sa o aplice si în contrapartidă, au fost gratulate cu drepturi materiale fără precedent, prerogative ce califică o dictatură în stil autentic.

După alegerile din 2014, poporul român, ţara, au recunoscut rezultatul alegerilor şi a considerat că se va intra într-o nouă etapă, cu respectarea Constituţiei, care a fost maltratată timp de 10 ani, că se va acţiona şi pentru bunăstarea cetăţenilor săi, care au fost nevoiti sa-si rezolve problema singuri, doar luând calea bejeniei, prin cel mai mare exod de populaţie, din toate timpurile, atât pentru România cât şi pentru Europa modernă.

Preşedintele nou ales, a preluat din mers şi SISTEMUL, pe care l-a consolidat cu şefi, din care unii împotriva prevederilor legale, doar ca sarcina a unui anume ambasador. Prerogativele prezidenţiale, de a fi mediator între instituţiile statului de drept şi nevoile populare, au eşuat prin acţiunea nedisimulată de a acţiona, prin ,,Guvernul meu”, cu referire şi subînţeles la un anumit guvern şi partid, partid, de altfel, un brend românesc, cu o profundă încărcătură istorică, aceea a constituirii Statului Naţional Unitar Român, în fruntea căruia s-au succedat mari patrioţi români dar, în care, s-a insinuat o anumită persoană cu orientare politica de la stanga la dreapta sau fara, în vederea atingerii scopului de a ajunge în fruntea statului, printr-un vot emoţional. Liberalii, poartă răspunderea punerii la dispoziţia unui ins dornic de înavuţire imobiliara si parvenire, a celui mai important partid istoric care nu le aparţine doar lor, ci României şi poporului român.

Asociaţia Victimelor Abuzurilor Statului de Drept din România, AVASDR, constată că s-a ajuns prea departe, când un vot popular majoritar se nesocoteşte, de cel care trebuia să unească, şi nu să dezbine, şi care, în loc să respecte Constituţia şi legile ţării, deciziile Curţii Constituţionale, acţionează într-un stil revanşard, caracteristic fascismului interbelic, de genul:,,război total”impotriva celor care au primit un vot majoritar de la poporul roman.

Noi, membrii AVASDR, ce ne considerăm victime ale abuzurilor instituţiilor Statului de Drept din România, ca toţi cetăţenii României, nu vom mai accepta nerespectarea Constituţiei şi a legilor ţării, a promisiunilor făcute în campaniile electorale, aşa cum ar fi şi cele prezente, de reducere a numărului de taxe şi impozite, creşterea salariilor şi a pensiilor etc, pe care le vom considera ca o datorie, şi obligaţie, din partea celor care le-au promis şi au ajuns la guvernare, şi vom acţiona, pe căi legale, pentru a-i sancţiona, dacă nu le vor respecta. Nu vom accepta nici abuzurile instituţiei prezidenţiale, abuzuri cu care ne-a obişnuit, începând cu, ,,Guvernul meu”, de tehnocraţi, care n-au realizat aproape nimic timp de un an, cu sechestrarea Zilei Naţionale a României, în folos propriu, acţiune ce o considerăm ca un afront adus României şi a poporului român, continuând cu implicarea în campania electorală, sancţionată de altfel, negativ de electorat, prin vot şi cu atitudinea de şovinism nedisimulat, prin acţiunile săvârşite împotriva cetăţenilor români, cât şi de altă etnie, cum este şi cazul propunerii de prim ministru. Proxima isprava a presedintelui Klaus Werner Iohannis, participarea la o manifestatie neautorizata, organizata de forte oculte, in spirit de gloata si extrema dreapta, printre care si o formatiune finantata din afara cum aprecia Alina Mungiu Pipidi, il aseaza pe presedinte in afara Constitutiei si a democratiei. Cu strigate de intimidare, jignire si razbunare:, la puscarie, la inchisoare, in catuse, la DNA, ciuma rosie, iesi afara javra ordinara etc., din partea participantilor incitati la revolta de presedinte, ne duce cu gandul in timp, la perioada 1938-1940, cand un conational de al lui Klaus Werner Iohannis , Regele Carol II-lea care a institutionalizat coruptia la nivelul regalitatii, a dizolvat Parlamentul, a desfiintat partidele politice, Constitutia din 1923 a fost suspendata, a fost promulgata o noua constitutie care ii dadea posibilitatea sa guverneze pana la detaliu, Parlamentul, guvernul si chiar puterea judecatoreasca i-au fost subordonate. Urmareste presedintele ales o astfel de situatie? Atunci Romania a pierdut o treime din teritoriu si din populatie cu sprijinul neprecupetit al Germaniei.

O grava jignire a adus presedintele Klaus Werner Iohannis, poporului roman, Romaniei, care a ales noul parlament, atunci cand a declarat ca :,,O gasca de oameni politici, cu probleme penale vrea sa schimbe legislatia din Romania…” Vrea sa spuna ca o gasca de romani a ales un Parlament pe chipul si asemanarea lui. Aceasta jignire este o lipsa crasa de respect, de neingaduit si de neacceptat, reprezinta o incalcare grava a Costitutiei, art.80.(2), el fiind cel care trebuie sa vegheze la respectarea acesteia si buna functionare a autoritatilor publice, intrand sub incidenta art.95, de suspendare si chiar art.96 de inalta tradare. In jurnalul lui, atunci, Carol al II-lea sublinia: Simt ca in zilele care vor veni se va acumula asa o cantitate de ura impotriva mea, incat cu greu voi putea tine capul sus”. Deja la Iasi, cu ocazia mesajului prezentat din partea presedintelui Iohannis, la aniversarea a 158 de ani de la unirea Principatelor Romane, populatia i-a raspuns cu huidueli. Este doar inceputul.

Actiunea realizata de presedintele Romaniei, care oricum nu se raporteaza decat la o parte a populatiei, din ce in ce mai mica, situatie prezentata cu mandrie in cadrul Consiliului Europei, informand cu nonsalanta, actiunile ,,romanilor mei din strada” a adus si va aduce atat de mult rau tarii incat s-ar putea sa intreaca actiunile minerior din perioada anilor 90. Televiziunile si masmedia internationale se intrec sa arate lumii civismul unei natiuni, care prin atitudinea presedintelui si a unor membrii marcanti ai partidelor de opozitie, a invrajbit o parte a populatiei, impotriva alteia. Se nesocoteste de presedintele insusi un vot masiv exprimat de o majoritate pentru un program coerent si speculand o presupusa greseala, care s-a constatat ca nu este greseala, arunca tara intr-un haos total. Nefiind in stare sa recumnoasca o infrangere democratica, forte obscure, din interior, stimulate material si logistic de neprieteni, vor sa schimbe ordinea de drept prin mijloace nedemocratice, de forta. Minerii au fost chemati la Bucuresti de unii membrii ai guvernului si de presedintele de atunci, sa apere un guvern ales democratic totusi, de furia unor mase nemultumite de votul exprimat care actionau in afara cadrului legal asupra unor institutii ale statului de drept. Si acum, tot un presedinte si mai grav, actionand in afara constitutiei si nedemocratic s-a pus in fruntea unor nemultumiti de votul popular si impreuna cu parlamentari si conducerea unor formatiuni politice, sanctionati prin vot, folosind un pretext, a implicat tara intr-un haos total care va avea repercursiuni deosebite asupra activitati economice si a vetii poporului. Este dea-dreptul revoltator, cum a reusit presedintele tarii care trebuie sa fie mediator, sa uneasca si nu sa dezbine tara, sa creieze atata ura in tara si in afara, incat cu greu o sa ne revenim. Am fost martorii unor scene greu de imaginat cand femei si barbati plangand pe strada, cereau indurare, pace si intelegere intre membrii comunitatii romanesti. Aceasta reprezinta crima impotriva umanitatii care nu se prescrie. Nu sunt de inteles nici membrii formatiunilor politice de opozitie care s-au dedat la scene penibile de-adreptul grotesti atat in parlament cat si in multimea de demonstranti. Persoane labile, incoerente, au pus intr-o situatie jenanta si un partid istoric recunoscut, ca pionier al democratiei cu merite in faurirea Romaniei Mari.

Romania a inregistrat, din pacate, in istoria ei, sa-i spunem democratica, prima dictatura, in perioada 1938-1940, cind la carma tarii a venit Carol al II-lea asa cum aratam, de aceiasi etnie cu actualul presedinte. Chiar dacă s-a aflat in fruntea statului într-o perioadă de dezvoltare economică și mai ales cultural-științifică, de fapt poporul roman obtinind aceste realizari, faptul că a practicat coruptia pana la nivelul regalitatii, terorismul de stat la scară largă și a eliminat din viața politică a țării, prin abuz, adversarii, faptul că a venit pe tron printr-o lovitură de stat dată împotriva Regenței constituționale care conducea în numele propriului său fiu, faptul că a dizolvat partidele politice în 1938 și, mai ales, faptului că a cedat fără luptă Basarabia, Bucovina de Nord, Ținutul Herța, Ardealul de Nord-Vest și Cadrilaterul, Carol al II-lea nu a fost postat nici de istoriografie și nici de conștiința publică în rândul conducatorilor apreciati ai României. Regimul lui Carol al II-lea s-a caracterizat printr-o mare instabilitate si incoerenta: In intervalul 10 februarie 1938 – 6 septembrie 1940, s-au perindat la carma tarii 6 guverne. In cca un an, in mandatul presedintelui Iohannis s-au perindat la putere deja trei guverne si insista pentru un al patrulea si chiar alegeri anticipate. Dictatura face parte din fibra acestei natii care a creat atat de mult rau lumii si natiunii romane.

Daca acum, dupa 27 de ani, cei care au chemat minerii, sunt cercetati, judecati si probabil condamnati, credem ca nu va trebui sa treaca tot atatea ani pentru ca cei care au incitat populatia, sa o aduca in pragul unui razboi civil, si in special pe tinerii care nu au trait nici evenimentele de la revolutie si nici unele evenimente din istoria tarii, o sa dea socoteala pentru faptele lor. Carol al II-lea dupa creearea dezastrului a umplut cu averi un tren de marfa si a parasit Romania. Pe presedintele Iohannis nu-l mai leaga nimic de tara, parintii si sora sunt plecati in Germania, doar casele luate din meditatii il mai leaga de Romania. Va trebui totusi sa dea socoteala si pentru abuzul infaptit in inproprietarirea Forumului Democrat German cu imobile de patrimoniu ce insumeaza valori importante, Forum ce se revendica dintr-o Organizatie Nazista, scoasa in afara legii printr-un decret emis de insusi Regele Mihai I. Cu actualul Parchet General si actuala justitie obediente fata de Klaus Werner Iohannis nu ne putem astepta sa se faca dreptate.

DNA-ul este o structura experimentala in Europa si in lume, de tip inchizitie medievala, ce functioneaza in principal prin delatiune, este un ogan de represiune economica asupra Romaniei, prin actiunile de inchidere si lichidare a unor capacitati autohtone de productie, de represiune sociala, lasind fara locuri de munca si subzistenta multimi de salariati si un organ de represiune si intimidare politica asupra Parlamentului, a unor cadre cum sunt fostul ministru Traian Remes, primarul de Ramnicul Valcea, pensionari umiliti, adusi de la distanta pentru cercetari pentru a declara cum au votat la suspendare si multi altii. DIICOT-ul a fost totusi singurul organ de justitie care a realizat si actiuni in folosul statului si a populatiei. Se impune o analiza f. pertinenta, asa cum a gandit si Raluca Pruna de a prelua DNA-ul, in cadrul DIICOT-uliui ca o sectie, mai ales acum cand abuzul in serviciu a fost dezincriminat cu aportul justitiei.

Laura Codruta Kovesi, nu a raspuns inca, daca are sau nu si cetatenie americana, a savarsit abuzuri grave conform declaratiilor lui Sebasian Ghita pa care le consideram adevarate, Procurorul General, Lazar Augustin caruia i se asigura venituri anuale, din banii contribuabililor, in jur de 300.000 lei, in dispret fata de saracia cetatenilor romani, de aproape trei ori cat salariile Primului Ministru si Presedintele tarii, si-au permis sa denigreze tara si institutiile statului de drept, actionand cu rea credinta si mintind, in interviurile acordate unor agentii internationale, dovedind ca nu cunosc nici prevederile legale in domeniu. Se impune sa-si prezinte de urgenta demisiile si daca nu o fac, CSM-ul care s-a cam facut de ras si ei, la solicitarile neconstitutionale ale Presedintelui, Klaus Werner Iohannis, sa actioneze imediat in conformitate cu Constitutia si legile in vigoare si in special cu Legea 303/2004, art 98 pentru sesizare, art.99 al.c si h pentru incadrare si art 100. al.d pentru sanctionare.

Aceste institutii de drept, prin reprezentantii lor, vor intra in istorie, ca mistificatori ai adevarului, actionand deliberat impotriva interesului national si a Statului Roman.

Cerem instituţiilor Statului de Drept: Parlament, Guvern, si poate, Parchetul General, ce a mai ramas curat din el, dacă se mai consideră în slujba naţiunii, a poporului român, să acţioneze, de urgenţă, pentru cercetarea şi sancţionarea celor care s-au situat în afara Constituţiei şi a legilor ţării in ultima perioada dar si in ultimii 12 ani, cu repercusiuni grave asupra Sigurantei Nationale si a democraţiei instaurate după Revoluţia din decembrie 1989. Cerem de asemenea, Parlamentului nou ales cu o larga sustinere prin votul popular, sa actioneze ferm, cu vointa politica si curaj, pentru propunerea, dezbaterea publica si adoptarea unor legi care sa reglementeze, activitatea si raspunderile institutiilor Statului de Drept, pornind de la principiul responsabilizarii tuturor cetatenilor in fata legii.

In domeniul Justitiei, Parlamentul Romaniei, va transpune in viata Principiile de la Bangalore cu privire la conduita judiciara, principii dezbatute intr-o sesiune ONU si preluate de lumea democrata si civilizata precum si a recomandarilor adresate guvernului si Parlamentului privind reformarea justitiei, de Raportorul Special ONU pentru independenţa judecătorilor şi avocaţilor, d-na Gabriela K. Knaul de Albuquerque e Silva.

                                   Presedinte AVASDR,  

                                  Corneliu Balan

                                      

Pin It